czwartek, 10 marca 2016

Etui na pieluchy

Taka niby niepotrzebna rzecz, kolejny gadżet w torbie dla dziecka...ale to nieprawda! Pieluchy w foliowym worku, pieluchy walające się luzem po torebce...
Kiedyś, jakieś 5 lat temu brałam udział w kampanii streetcom , kampania Pampers dotyczyła opinii na temat pieluch jednorazowych. Wtedy nawet nie myślałam o dzieciach! W paczce ambasadora dostałam pieluchy, torbę eko oraz saszetkę z materiału-nie wiedziałam do czego służy. W 2014 w maju zostałam mamą i ta oto saszetka bardzo mi się przydała. Okazało się ze służy ona do pieluszek! Do dziś jej używam i nie dosyć że zajmuje mało miejsca to mieści nawet 5 szt pieluszek jednorazowych!
Dziś na wzór mojego etui na pieluszki, uszyłam etui dla bliskiej koleżanki. Robota szybka, dobrze się szyło i efekt jest bardzo zadowalający.
Jutro Wam pokażę jak krok po kroku, w 20 min uszyć takie etui.

Brak komentarzy: