piątek, 15 lipca 2011

Jak zrobić szorty z Jeansów :)

Nuda i para starych Jeansów, połatanych w kroku i oczywiście za ciasnych w pasie i udach, ale nie ma co wyrzucać jak można pokombinować :)

Obcięłam nogawki i rozcięłam Jeansy po bokach.
Z połowy jednej nogawki wykroiłam 2 jednakowej szerokości paski, z drugiej połowy wykroiłam 2 łatki do naszycia w kroku (no niestety zużycie materiału dało się we znaki i trzeba było poratować spodnie)
Paski wszyłam w rozcięte boki, spodenki obcięłam do pożądanej długości, założyłam mankieciki na nogawkach, ale nie wyglądało to ładnie, dlatego obszyłam je bawełnianym materiałem w kwiatuszki.
Efekt super i mam szorty za cenę starych Jeansów, które czekały na wyrzucenie. Poszerzone, ale i tak potrzebują paska ponieważ wszyte paseczki po bokach nie są idealnie dopasowane do mojej "figury". =)
* Zdjęcia marnej jakości niestety, ale robiłam je komórką, ponieważ mój aparat się zbuntował i już od dawna nie pstryka zdjęć.... pora i czas najwyższy zainwestować w porządny sprzęt fotograficzny :D



1 komentarz:

COULD BLOOM pisze...

świetne hade-made :)