czwartek, 28 lipca 2011

Tunika-Żakiet z męskiej koszuli i jeansowa bransoletka


W lumpce za 2 zł kupiłam męską, cienką, jeansową koszulę z myślą o żakiecie na chłodniejsze, letnie dni.


Odcięłam od niej rękawy i rozcięłam po bokach.
W Burdzie znalazłam wykrój prostej bluzeczki z bufkami. Wycięłam szablon zgodny z moim rozmiarem i odrysowałam go na koszuli, po czym wycięłam.
Po zszyciu wygląda to mniej więcej tak:
Bufki na rękawach dość łatwo zrobić, wystarczy główkę rękawa sfastrygować i w takim stanie przypasować do otworu na rękaw. Efekt :
A to inicjał wyhaftowany przez moją Mamę http://to-co-mnie-cieszy.blogspot.com/
Z pozostałego mi po zwężaniu koszuli materiału zrobiłam pasującą do tuniki bransoletkę. Pare stron gazety złożyłam i zwinęłam w opaskę która przecisnęła się na nadgarstek. Rulon owinęłam jeansem, zszyłam by się nie rozwinął, naszyłam kwiatki zrobione ze skrawków, naszyłam koraliki i proszę, oryginalna bransoletka :)








1 komentarz:

Peerfectlly pisze...

bardzo ładna ta bransoletka wyszła, pozdrawiam :)