środa, 4 kwietnia 2012

Ogłaszam CANDY, a co!

Odwiedzam Wasze blogi i prawie każda z Was ma candy, dlatego i ja postanowiłam takie candy zorganizować :) A cukiereczkiem będzie ręcznie wykonana techniką decoupage butelka z motywem róży. Można przelać w nią wino, żel do kąpieli, wyjąć korek i użyć jako wazon, lub po prostu postawić na komodzie czy oknie dla ozdoby.

Zasady:
1. Polubić mojego bloga = obserwować
2. Zostawić komentarz o chęci udziału z adresem swojego bloga lub dla osób nie posiadających bloga adres e-mail
3. zamieścić poniższy obrazek u siebie na blogu z linkiem do mojego bloga.

Losowanie 11 maja 2012r.






38 komentarzy:

Irenka pisze...

śliczna buteleczka:) z chęcią ją przygarnę:) na dobre winko:)

Miriamart pisze...

Dziękuję za zaproszenie :) Oczywiscie zgłaszam się do zabawy :)

Elunia pisze...

cudna butelka - kocham róże - więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce

anettaja - Papierowa Wiklina pisze...

Z miłą chęcią się zapisuje.
Zajrzyj do mnie na Candy.
www.anettaja.blog.interia.pl

OliwkaEwka :) pisze...

zgłaszam się :) warunki spełnione, pozdrawiam ciepło :)

ania.n pisze...

Witam i jak mozna to i ja stane w kolejce.
ania_reg@poczta.onet.pl

jagodaj pisze...

Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce:)
Pozdrawiam.
P.S.
Przy okazji zapraszam na moje CANDY;)
-----------------------------------

mała sztuka pisze...

z wielką chęcią dołączajam do grona osób chętnych na takie śliczności pozdrawiam

Anna Magdalena pisze...

Chętnie przygarnę cukieraski i ogromnie się cieszę, że znalazłam kolejną utalentowaną osobę z mojego miasta - Gdańska! Pozdrawiam!

GabArte pisze...

Butelka jest mniam:) Przyłączam sie do zabawy:) Pozdrawiam

Asiek =} pisze...

Chętnie dołączam się do zabawy i Zapraszam na moje Cukierki =D

Pozdrawiam cieplutko =}
http://moja-koniczynka.blogspot.com/

mebelina pisze...

śliczna buteleczka!! zapisuje sie :)

sylwik pisze...

Butelka jest piękna :) Ja się decoupage dopiero uczę, a jako że w maju ma być wreszcie wyremontowana moja kuchnia z salonem i zbieram z tej racji piękne ozdoby - ustawiam się z przyjemnością w kolejce! :)

Anonimowy pisze...

Zapisuję się w kolejce :) maria.dygutowicz@gmail.com

ROMA pisze...

Chętnie rozgoszczę się w kolejce: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

AP pisze...

Wielki talent ,wazon jakich mało więc wpisuje się śmiało.

pozdrawiam
wara44@one.pl

ZuzuMama pisze...

Zgłaszammm się na ochotnika...:)
zuzumama-handmade.blogspot.com

kopalniapomyslow pisze...

Cudna, okazała butla. Już mam dla niej honorowe miejsce na komodzie. Zapisuję się ochoczo i pozdrawiam.Już obserwuję bloga, od dziś.

Wiolka pisze...

Witam, ygasyam si do Candz, obserwuj jako Wiolka.k a baner juy na moim blogu ---> http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/

Pozdrawiam

Anko pisze...

Sama zrobić nie potrafię więc chętnie bym przygarnęła taką śliczną butelkę.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

Anonimowy pisze...

Z chęcią wezmę udział w zabawie :-)
Pozdrawiam
hiperbola@onet.pl

KaoriArt pisze...

Witam!ja też się zajmuje decoupagem i mam fioła na jego punkcie ;-) z wielką przyjemnością wezmę udział i zapraszam na moje różane candy ;-)
http://kaoriart.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Z wielka checia zaopiekuje sie ta buteleczka, jest sliczna!!! betinka76@interia.pl

Julia090401 pisze...

Zgłaszam się!

1. Już obserwuję.
2. Nie posiadam bloga - mój adres e-mail : juleczka_s@buziaczek.pl
3. Jak napisałam powyżej, nie posiadam bloga.

Dusia pisze...

cudowna buteleczka, urzekła moją duszę biologa:)

Regina pisze...

cudna butelka! Ja staję w kolejce :)
Pozdrawiam (n.regina59@gmail.com)

Karolcia pisze...

Z chęcią się ustawiam :)

Anonimowy pisze...

Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
quiteja@interia.eu
Pozdrawiam :)
Magdalena

Urszula pisze...

Z przyjemnością się zapisuję :) i zapraszam do swoich Niezwykłości :)

raeszka pisze...

Cudne candy, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

Nastole pisze...

Piękna butelka :) dziś znalazlam bloga :) dołanczam do odserwatorów i zapisuję się :) podlinkowany banerek tu: http://na-stole-cos-z-niczego.blogspot.com/p/candy-i-wymianki.html

Kreatywna Gonia pisze...

To ja też z przyjemnością się zapisuję:)

Anonimowy pisze...

Ja również zapisuje się do zabawy :).
Mój e-mail: sajdeczka@wp.pl
Pozdrawiam
Ewelina

Alojka pisze...

Przepiękna, grzechem byłoby się nie zgłosić
http://zachciewajki.blogspot.com/

Marta W. pisze...

to i ja się zapisuję :)

Edyta pisze...

Słodkości śliczne, więc się zapisuję:) Zapraszam do siebie na cukieraski. Pozdrawiam.

Baila pisze...

Spora kolejka ale dołącze do niej
mikakitaa@wp.pl

Pozdrawiam

Rincewind99 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.