sobota, 12 maja 2012

Butelkowe Candy - WYNIKI!!!

Czas ogłosić wyniki butelkowego candy, mojego pierwszego rozdania:) Bardzo się cieszę, że aż 39 osób wzięło w  nim udział =) Wszystkim bardzo dziękuję za wspólną zabawę!
A teraz losowanie:




Różaną butelkę otrzyma..... MEBELINA

Gratuluję i proszę o kontakt z adresem do przesyłki
adebska4@wp.pl

Kasiu na maila czekam do środy, jeżeli się nie odezwiesz będę losować jeszcze raz ...


Bardzo mi się podoba organizowanie Candy i już niedługo zrobię kolejne. Mam nadzieję, że zainteresowanie będzie równie duże co teraz:)

7 komentarzy:

mebelina pisze...

jej Olu nawet nie wiesz jak się ciesze, jestem w szoku jeszcze, to moja pierwsza wygrana i nie mówie o candy tylko, w zasadzie nigdy chyba niczego nie wygrałam, Bardzoooo Ci dziekuje i jestem przeszczęśliwa!! zły humor odszedł precz!! Dziekujeeeee:) i już szykuje miejsce w kuchni na to cudo :)

Aleksandra Benkowska pisze...

Bardzo się cieszę, że poprawiłam Ci humor tym losowaniem :) Napisz mi koniecznie Maila z adresem i w poniedziałek wysyłam butelkę :)
Pozdrowienia :D

sylwik pisze...

Gratulacje! A ja zapraszam też do mnie na candy :)

Anko pisze...

Dziękuje Ci za wspaniałą zabawę.Nie udało i się wygrać ale dreszcz emocji tez się liczy. pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin na moim blogu.

Elunia pisze...

Serdecznie gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za wspaniałą zabawę :)

Asiek =} pisze...

Gratuluję MEBELINIE a Tobie Dziękuję za zabawę =}

*gooocha* pisze...

Ajajaj... takie cuda były do wygrania, a ja dopiero dzisiaj natknęłam się na Twój blog... :(