środa, 4 lipca 2012

Ahhh ta pogoda...

Gdańsk, Euro 2012 się skończyło, hiszpańscy kibice wyjechali - jednym słowem-nuda. W dodatku pogoda nas nie rozpieszcza, na południu kraju temperatura sięga 35 stopni, a u nas zaledwie 21 i pada deszcz :( W przerwach poszukiwania pracy ( nadal nic) i by zabić trochę czas, uszyłam kolejną torebkę, tym razem ze starych spodni. Od brata pożyczyłam farbki do tkanin, namalowałam twarz, którą dodatkowo ozdobiłam koralikiem we włosach, kolczykiem i srebrną bransoletką, która walała mi się od kilku lat w szkatułce- zerwała się kiedyś i czekała na odpowiedni moment, by ją wykorzystać- i z bransoletki awansowała na naszyjnik =) W środku ma 2 kieszonki naszyte na bawełnianej podszewce. Jest dość pakowna i wygodna, mimo tego że wykonana jest z jeansu to nie jest ciężka. 
Nie zatrzymam jej, ponieważ mam już tyle torebek że nie ma dla niej miejsca :( 
Jeżeli ktoś ma na nią ochotę, to na stronie www.dlaodmiany.com można ją kupić (jak i inne rzeczy spod mojej ręki), lub bezpośrednio u mnie :)

Mam nadzieję, że lato w końcu zawita w Gdańsku, bo chciałabym złapać trochę słonka!





5 komentarzy:

Nastole pisze...

ładniutka torba, a ja chetnie zamieniła bym sie na pogodę , na sląsku gorąco, duszno nie ma czym oddychać i aż za dużo tego ciepła :)

Karolcia pisze...

Cudna torba!!

jagodaj pisze...

Śliczna:)
Powodzenia życzę w szukaniu pracy:)
Pozdrawiam.

Alojka pisze...

Również poszukuję więc doskonale cie rozumiem, a torba świetna, szkoda, że sama preferuje troszke inny typ

mebelina pisze...

torebeczka cudna a ta twarz świetna!